www.desdelacuneta.com
¡¡Estamos de cumpleaños!!



Llevamos 9 años siendo la referencia nacional de este deporte, con 120 mensajes diarios y a punto de llegar al MEDIO MILLÓN DE MENSAJES TOTALES




Y para celebrarlo, durante todo el mes, ¡¡REGISTROS ABIERTOS!!

Unirse al foro, es rápido y fácil

www.desdelacuneta.com
¡¡Estamos de cumpleaños!!



Llevamos 9 años siendo la referencia nacional de este deporte, con 120 mensajes diarios y a punto de llegar al MEDIO MILLÓN DE MENSAJES TOTALES




Y para celebrarlo, durante todo el mes, ¡¡REGISTROS ABIERTOS!!
www.desdelacuneta.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Conectarse

Recuperar mi contraseña

Últimos temas
» Rallye de Wallonie 2024
Entrevista a Toño Varela EmptyDom 28 Abr - 19:00 por rallye07videos

» Campeonatos Nacionales 2024
Entrevista a Toño Varela EmptyLun 22 Abr - 7:24 por Dani

» FOTOS Rallye Festival Hoznayo 2024 - Mfoto.es
Entrevista a Toño Varela EmptyJue 18 Abr - 16:48 por mfoto

» FOTOS 41 Rallye Sierra Morena 2024 - Mfoto.es
Entrevista a Toño Varela EmptyJue 11 Abr - 7:59 por Dani

» 2023 45º Rallye Raid Dakar - Arabia Saudí [31-15 Enero]
Entrevista a Toño Varela EmptyMar 9 Abr - 8:02 por GiSK

» Lista de coches Cañizares
Entrevista a Toño Varela EmptyMar 9 Abr - 7:54 por GiSK

» Aneu Massa Tibats - Videos de Rallyes
Entrevista a Toño Varela EmptyMar 2 Abr - 8:01 por Dani

» El rincón musical
Entrevista a Toño Varela EmptyMar 19 Mar - 20:57 por arrancador de esterco

» Rallye des Ardennes 2024
Entrevista a Toño Varela EmptyLun 18 Mar - 8:20 por Dani

» Nacionales de rallyes europeos[y no europeos] 2024
Entrevista a Toño Varela EmptyJue 14 Mar - 8:37 por Martín Lejarraga

» [VIDA NÓMADA] Explorando el mundo en una Vanette del 94
Entrevista a Toño Varela EmptyJue 14 Mar - 8:23 por Martín Lejarraga

» AYUDA. Trabajando en 205 GTI Jaime Azcona slot
Entrevista a Toño Varela EmptyJue 14 Mar - 8:20 por Martín Lejarraga

Buscar
 
 

Resultados por:
 

 


Rechercher Búsqueda avanzada

Bookmarking social

Bookmarking social reddit      

Entrevista a Toño Varela 2mh7a0y Entrevista a Toño Varela Ixz02w

Conserva y comparte la dirección de www.desdelacuneta.com en tu sitio de bookmarking social


Entrevista a Toño Varela

+3
xtm_sport
Dani
galicia club racing
7 participantes

Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Entrevista a Toño Varela

Mensaje por galicia club racing Jue 29 Abr - 18:36

Este mes tiven a oportunidade de entrevistar a un grandisimo piloto galego que actualmente compite no campionato galego de montaña. Tratase de Toño Varela piloto pontevedres con gran experiencia nos rallys e dende fai uns anos nas nosas subidas. Toño contounos os seus plans para este ano e tamen algunhas experiencias do pasado. Dende aqui mandamoslle un saudo e agradecemoslle moitisimo a sua colaboracion. Aqui esta a entrevista, disfrutadea....

GCR-Cal e o teu proxecto para o 2010 (vehiculo, probas....) ?

Toño-O principal obxetivo é participar en todalas probas do campionato nacional co obxetivo de coller experiencia e estar pouco a pouco mais cerca dos postos de cabeza para poder o ano proximo intentar tarefas mais ambiciosas. O vehiculo que utilizaremos será un SilverCar s2 que acabamos de adquerir.

GCR-Cales son as tuas expectativas no campeonato galego ?

Toño-Pois no Galego intentaremos facer algunhas probas salteadas que non coincidan coas do nacional e o obxetivo é intentar loitar polos postos de honor.

GCR- Cales son os rivais que quizais se deben ter mais en conta ?

Toño-Pois do Nacional non teño nin idea porque me imaxino que estarei moi lonxe de Iñigo, Roca ou Palacios e intentarei estar no grupo seguinte. No Galego gostariame seguir loitando con Benito, Cristobal ou Nonito, ainda que hay que apuntar un nome para este ano, que vai a dar mais de unha sorpresa: Checo Varela

GCR-Que tal a tua adaptacion ó Silver car ? En que aspectos é superior á tua anterior montura ? Cales foron as sensacions que tiveches a primeira vez que o pilotaches ?

Toño- Pois creo que vou a necesitar mais tempo do que imaxinaba o principio porque unha cousa e conducilo, que é moi facil, e outra moi distinto é ir o límite con el. O formula é moi distinto no seu comportamento, digamos que é mais primitivo pero corre algo mais. As primeiras sensacions foron que todo era moi sixelo para pilotalo pero estaba equivocado

GCR-Describenos de forma xeneral o Silver (motor , cilindrada , potencia , peso.....etc..)

Toño-O coche está moi traballado en aspectos coma a aerodinamica, suspensión, freos ou reparto de pesos pero os acabados non son os adecuados e todo e moi debil. quezais que sexa o menos preparado para a montaña galega. Ten un motor suzuki de 1000, con una potencia de uns 175cv e 470 kilos.

Bueno agora fareiche algunha pregunta sobre a montaña centrandonos un principalmente en Galicia e as suas probas.

GCR-Cal é a tua opinion sobre o campeonato de 2010? Cres que son demasiadas probas para un campeonato e que deberia de seguir dividido en trofeo e campeonato?

Toño-Son un defensor aferrimo do trofeo, entre outras cousas porque lle daba a oportunidade a pilotos mais modestos de destacar. Coa crisis que hay e o dificil que está conseguir os presupostos creo que é esaxerado facer un campionato con 17 subidas e o final os equipo acabarán facendo unhas 10 e o mais cerquiña da casa posible.

GCR-Cal é a subida que mais che gusta do actual campionato? Que ves de especial nesa subida ?

Toño-Sempre me encantou Villa de Cruces, tanto polo trazado como polas persoas da organización donde o trato é exquisito ainda que as que mais me gusta correr son as da casa, sobre todo Pontevedra

GCR-Que opinas de que as subidas a Chantada e Cortegada non formen parte do nacional neste ano ?

Toño-POis que algo ten que pasar para que así sea. Como te podes imaxinar, para min é un handicap importante e espero que para o ano volvan onde se merecen.

GCR-O campion do 2009(tamen do 2008) foi Benito Varela. Cres que Benito é campion por vehiculo ou por pilotaxe ?

Toño-NOn coñezo a ningún piloto malo que haxa gañado algo. Para gañar, e sobre todo na montaña galega, ten que haber unha boa compensación entre máquina e piloto e neste caso Benito está entre os mellores pilotos de galicia, eso ninguen o pode discutir.

GCR-Cres que tes opcions a ser o campion do 2010? Se non cres que podas ser o campion de 2010, quen cres que o lograra?

Toño-Vou a loitar con todalas miñas forzas para loitar en cada carreira por ser o mellor ainda que non sei se con eso me chegará porque o nivel galego é moi alto. Para min o favorito sempre é o actual campeon, que é quen xa o demostrou.

Bueno, agora gustariame falar un pouco a nivel mais persoal, falar un pouco dos teus inicios, do pasado... e tamen do futuro.

GCR-Desde cando eras aficionado ó automovilismo? A que idade mais ou menos dixeches : "eu quero ser piloto" ?

Toño-Nesto son un afortunado porque tanto meu pai coma meu tio foron pilotos e incluso eu fun copiloto deles. Así que estaba claro o que eu quixen sempre. De feito nada mais sacar o carnet, xa debutei!

GCR-Fai tempo, se non me equivoco, corrias nun pequeno 106 no que facias maravillas e entusiasmabas ao publico, algunha vez pasouche pola cabeza a idea de volver ós rallys?

Toño- En toda a miña traxectoria nos rallyes, corrín con coches Peugeot, pasando por todo os modelos da época: 205, 309 e logo o 106, primeiro, gr. N, logo gr.A o finalmente o famoso Kit Car vermello. Non hay dia no que se me quite da cabeza a idea de correr en Rallyes.... pero os presupostos que se moven actualmente son inalcanzables para min.

GCR-Rallyes vs Montaña. Algo que che guste mais dos rallys(comparando coa montaña). Algo que che guste mais da montaña (comparando cos rallys)

Toño-Os rallyes son a estrela do automovilismo, para min, ainda que me gustaban mais antes, con mais tramos, mais duros, tramos nocturnos. Son unha mezcla explosiva entre resistencia e velocidade e con moita emoción e espectacularidade. As subidas son mais de velocidade extrema, o límite e ahí presisamente radida o seu éxito: a edrenalina de saber que non hay oportunidades, de xogar cos límites.

GCR-Que é o mellor e o peor de ser piloto ?

Toño-Para min o mellor é competir, cos demais e contigo mesmo. A min non me gusta perder nin as canicas, cada vez que xogo un parchís é unha guerra que teño que gañar. Tamén e moi bonito a relación cos afecionados, neso, ademais, son un afortunado porque sintome moi querido. Eso é o que mais me gusta. O peor é todo que te perdes por esta pasión, sobre todo o tempo que invirtes porque xa non volve.

GCR- Que se sente cando sabes que o teu propio irman é un dos teus rivais ? Que opinas en liñas xerais do teu irman Sergio?

Toño-E maravilloso ver como teu propio irman está en condicions de loitar contigo, sobre todo porque eres ti o que lle da a oportunidade de estar ahí. O meu soño é que él consiga todo o que eu, por idade e falta de cualidades, xa non poderei conseguir. Estou convencido de que vai a ser a sorpresa desta tempada.... Ainda que vou recordar unha cousa: Non me gusta perder nin as canicas!!!!!!

GCR-Que foi o mais curioso que che ocorreu como piloto (algunha anecdota rara ou graciosa) ?

Toño-En Noia, no tramo de MOntemuiño, soltousenos o cable do acelerador. Meu copiloto, Jundy, sacou un cordon do zapato e atouno ó cable e tiraba el dél pola ventanilla pero aceleraba tanto e eu iba tan cagado que acabamos quedando sen frenos baixando!!!! Iba realmente acojonado porque sin que me cantase as notas non sabia como era a curva.

E xa para rematar.....

GCR-Que che pareceu esta entrevista (entrevistador, preguntas..) ?

Toño- Pois tampouco é que teña moita experiencia... jajajaja! Pero a verdade é que me gustaron moito as preguntas e pareceume moi didactica e o mesmo tempo divertida

GCR-Que aconsellarias ós futuros Toños Varela ?

Toño-Hay que ir paso a paso. NOn todos poden ser campions nin todos poden avanzar. Hay moitas maneiras de disfrutar da competicion. Eu particularmente moi disfrutei de verdade hasta que me din conta de que non era tan bo coma pensaba e supen que non chegaría a ser quen soñei. Eso liberoume e empecei a disfrutar de verdade.

GCR-Para despedir ... En primeirisimo lugar volver a darche as gracias porque é un honor moi grande para nos poder entrevistar a un piloto e persoa tan maravillosa coma ti. Falo no meu nome e no de todos os aficcionados ó motor en que desexamosche o mellor do mundo para este ano e os que veñan e que esperamos verte no mais alto moi pronto. Gustariame moito que despedises a entrevista cuhna frase tua, unha dedicatoria, un saudo , o que ti queiras...

Toño- Me gustaría darlle as gracias a todos os afeccionados que me animan, me apoian, incluso me idolatran (cousa que non entendo). Sintome en deuda con todos porque faga o que faga non vou poder devolver todo o que recibo. Solo podo prometer que vou dar todo o que teño dentro e espero deixar o nome de galicia, de Cotobade en bo lugar, como corresponde. MOitas gracias a vos pola entrevista porque é un honor para min que eu sexa merecedor dela. Un abrazo.

entrevista realizada o 24-03-2010 por Galicia club Racing
GCR (Galicia club Racing)
Toño (Toño Varela Juan)
_______________________________________________________________________
la entrevista esta en gallego como ya dije... pero si se lee con atencion se entiende (o eso creo ) o si no podeis traducirla
un saludo


Última edición por galicia club racing el Jue 29 Abr - 18:40, editado 1 vez
galicia club racing
galicia club racing

Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 31/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por Dani Jue 29 Abr - 18:38

Gracias por la entrevista, ahora la leo icon_e_wink
Dani
Dani
Admin
Admin

Mensajes : 28420
Fecha de inscripción : 25/12/2009

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por xtm_sport Jue 29 Abr - 18:45

interesante...
xtm_sport
xtm_sport
Historico
Historico

Mensajes : 5009
Fecha de inscripción : 31/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por Rasantes Jue 29 Abr - 18:49

Buena entrevista, algo de gallego domino, que mi chica es gallega afincada en Avila...xD
Rasantes
Rasantes
Admin
Admin

Mensajes : 55646
Fecha de inscripción : 01/02/2010

https://www.desdelacuneta.com

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por DeLado Jue 29 Abr - 22:19

Gracias por la entrevista, voy a leerla
DeLado
DeLado
Admin
Admin

Mensajes : 5697
Fecha de inscripción : 24/12/2009

https://www.desdelacuneta.com

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty dentro de poko

Mensaje por galicia club racing Jue 6 Mayo - 19:40

Pues dentro de poco tendreis oportunidad de ver la entrevista que le hare a otro grande de la montaña gallega.
Rodrigo Rodriguez 'Caixas''
galicia club racing
galicia club racing

Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 31/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por karasu Jue 6 Mayo - 19:46

estaremos atentos!
karasu
karasu
Historico
Historico

Mensajes : 2433
Fecha de inscripción : 20/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por sabagasafondo Jue 6 Mayo - 22:54

Gran piloto si señor siempre que tengo opurtunidad de verlo es muy bueno y me impresiona.
sabagasafondo
sabagasafondo
Historico
Historico

Mensajes : 1070
Fecha de inscripción : 21/01/2010

http://www.ielsainstalaciones.jimdo.com

Volver arriba Ir abajo

Entrevista a Toño Varela Empty Re: Entrevista a Toño Varela

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.